10 Grudzień, 2016

  • Instagram
Heineken zaprasza na festiwalowe lato

Heineken zaprasza na festiwalowe lato

W ramach tegorocznej kampanii, Heineken zaprasza na lato pełne muzycznych wrażeń. W tym roku dwa najgorętsze wydarzenia muzyczne w Polsce – Open’er Festival w Gdyni oraz Kraków Live Festival – zagrają wspólnie z Heinekenem. Z tej okazji marka zabiera swoich konsumentów w koncertową podróż, codziennie dając szanse na wygranie festiwalowych karnetów w ramach wyjątkowej loterii.

 

Prawdziwi miłośnicy muzyki dobrze wiedzą, że nic nie dostarcza równie spektakularnych przeżyć jak doświadczenie występu swojego ulubionego artysty na żywo. Zwłaszcza podczas letniego festiwalu w otoczeniu przyjaciół i innych, równie zaangażowanych fanów. Heineken od zawsze stara się oferować swoim konsumentom najlepsze festiwalowe doznania. Świadczy o tym choćby 15-letni związek z Open’erem – najlepszym festiwalem muzycznym w Polsce, który jednocześnie zaliczany jest do jednych z najciekawszych imprez muzycznych w Europie. Marka wspiera również Kraków Live Festival, którego nowa odsłona w ubiegłym roku została nominowana w kategorii Najlepszy Nowy Festiwal w Europie przy okazji European Festival Awards.

 

Nadchodzące lato będzie wyjątkowo muzyczne! Marka Heineken zaprasza fanów na koncerty największych światowych gwiazd takich jak legendarne Red Hot Chili Peppers, oryginalna Florence & The Machine i energiczny Pharrell Williams w Gdyni, czy występujący w Krakowie: Chemical Brothers, Massive Attack i  po raz pierwszy występująca w Polsce – Sia. Każdy, kto zachęcony festiwalowymi line-upami, chciałby posłuchać swoich ulubionych wykonawców na żywo, koniecznie powinien wziąć udział w największej loterii muzycznej organizowanej przez markę, w której codziennie do wygrania są karnety na Open’era oraz Kraków Live Festival. Aby wziąć udział w losowaniu wystarczy zgłosić kod spod kapsla lub zawleczki piwa Heineken na stronie: www.heineken.com.pl.

 

Festiwalowy klimat to jednak nie tylko koncerty, ale również cała seria dodatkowych atrakcji umożliwiających przeżycie niezapomnianych chwil w oczekiwaniu na występy swoich ulubionych zespołów. W strefie Heinekena na Open’erze będzie można bawić się przy porywających rytmach granych przez artystów Heineken Stage czy doświadczyć skoku ze sceny, który zostanie uwieczniony na zdjęciu. Dodatkowo warto zaopatrzyć się w unikatowe gadżety festiwalowe dostępne w sklepiku marki, który po raz pierwszy będzie otwarty na festiwalu w Gdyni.

 

Aby doświadczenie wakacyjnego obcowania z muzyką było jeszcze pełniejsze, marka przygotowała również limitowaną edycję opakowań piwa Heineken z motywem nawiązującym do najlepszych gatunków muzycznych. Charakterystyczna czerwona gwiazda marki stała się medium łączącym style i nurty muzyczne. Limitowana seria opakowań będzie dostępna w sklepach latem.

 

Aby przybliżyć klimat festiwalowych uniesień przypominamy tegoroczny spot reklamowy Heinekena: https://vimeo.com/166926519.

 

Żyj muzyką z Heinekenem przez całe nadchodzące lato!

 

Heineken jest jedną z najbardziej cenionych międzynarodowych marek piwa. Charakterystyczne zielone butelki dostępne są niemal w każdym sklepie na całym świecie. W Polsce produkowany jest przez Grupę Żywiec. Heineken jest piwem jasnym, o zawartości alkoholu 5 procent. Swoją nazwę zawdzięcza twórcy oryginalnej receptury – Gerardowi Aadrianowi Heinekenowi, który opracował ją w 1869 roku. Więcej informacji na temat historii piwa i marki Heineken można znaleźć na stronie www.heineken.pl

Grupa Żywiec to jeden z czołowych producentów piwa w Polsce posiadający najszersze portfolio 12 stylów piwnych, 15 marek i 36 produktów. Marką flagową firmy jest Żywiec – jedno z najpopularniejszych polskich piw eksportowych, sprzedawane za granicą od ponad stu lat. Do najsilniejszych marek spółki należą też: Heineken, Warka i Tatra. Ważną część oferty Grupy Żywiec stanowią piwa regionalne: Królewskie (Polska centralna), Leżajsk (południowo-wschodnia) i Specjal (północna), Brackie. Spółka prowadzi również sprzedaż zagranicznych piw specjalnych (Desperados, Paulaner, Affligem) oraz polskich piw specjalnych (Żywiec Porter, Żywiec Marcowe, Żywiec Białe, Żywiec Bock, Żywiec APA, Żywiec Saison, Warka Radler, Kaper). Firma powiązana jest z Grupą HEINEKEN. W 2014 roku Grupa Żywiec sprzedała blisko 10,7 mln hektolitrów piwa warzonego w pięciu browarach, tj. w Warce, Elblągu, Leżajsku oraz Arcyksiążęcym Browarze w Żywcu i Brackim Browarze Zamkowym w Cieszynie. Grupa Żywiec jest jedyną spółką spośród producentów piwa w Polsce, notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, gdzie zadebiutowała 24.09.1991 r.

Więcej informacji o firmie: www.grupazywiec.pl.

Baner w newsie 851×315
Baner w newsie 851×315

Autor:

Fotograf i meloman, fanatyk nietuzinkowych brzmień, poszukiwacz oryginalnych rozwiązań, zawsze chadzający własnymi ścieżkami. Z bardziej poważnych tematów - stypendysta Prezydenta Miasta Wałbrzycha w dziedzinie artystycznej w roku 2015, z zamiłowania dziennikarz muzyczny i zaciekły krytyk, a w dodatku zodiakalny wodnik :)

Ostatnie

Napisz Komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.