Wybieram Kulture
Najnowsze wieści o polskiej muzyce!

Muniek Staszczyk w nowej wersji „Co to za miejsce?” donGURALesko!

Albo inaczej feat. Muniek Staszczyk „Co to za miejsce?” (autor klipu: Tomek Bagiński):

Projekt Albo Inaczej doczekał się nowej odsłony! Tym razem do udziału w opracowaniu hip-hopowego klasyka autorstwa donGURALesko zaproszenie przyjął Muniek Staszczyk. Nowa wersja „Co to za miejsce?” skomponowana przez Mariusza Obijalskiego powstała w ramach projektu „Czarna Polana” pod patronatem artystycznym marki Żubrówka Czarna.

Na zeszłorocznym wydanym przez Alkopoligamia.com albumie Albo Inaczej 2 pojawili się m.in. Natalia Nykiel, Krzysztof Zalewski, Piotr Zioła czy Daria Zawiałow reinterpretujący nagrania kanonu polskiego rapu z repertuaru Paktofoniki, WWO, Fisza i wielu innych. Wcześniej w projekcie brali udział choćby Ewa Bem, Krystyna Prońko czy Zbigniew Wodecki. Tym razem, w rockowej wersji, usłyszymy frontmana T.Love Muńka Staszczyka śpiewającego wersy poznańskiego rapera donGURALesko.

Autorem teledysku jest Tomasz Bagiński. Czarna Polana od początku była projektem, która ma na celu łączyć ludzi z bardzo różnych światów – komentuje Bagiński. Dla mnie jest to tak naprawdę miejsce dialogu, gdzie spotykają się ludzie o różnej wrażliwości, o różnych wartościach, a na Czarnej Polanie są w stanie usiąść i ze sobą porozmawiać, kooperować. Dlatego już drugi rok z rzędu łączymy artystów z różnych dziedzin i próbujemy stworzyć coś zupełnie nowego.

„Czarna Polana” to jednak nie tylko sfera muzyczna i wizualna. W tym roku projekt ma o wiele szerszy zakres, a jego idea rozszerza się także na kolekcję ubrań polskiej marki UEG. Michał Łojewski, projektant i założyciel UEG, przygotował limitowaną kolekcję ubrań inspirowanych naturą. Jej design nawiązuje do struktury spękanego węgla drzewnego, którym filtrowana jest Żubrówka Czarna.

Na zakończenie projektu Czarna Polana planowane jest otwarcie Showroomu w centrum Warszawy przy współpracy z grupą mediową Newonce. Na miejscu będzie można zobaczyć kolekcję UEG, teledysk, spotkać się z Twórcami oraz osobiście sprawdzić co zainspirowało twórców do zaangażowania się w projekt.

Za produkcję teledysku odpowiedzialny jest dom produkcyjny Dobro, a za postprodukcję Platige Image. Koncepcję tegorocznej „Czarnej Polany” i plan komunikacji przygotowały agencje Feeders i 2012. Za promocję w mediach odpowiada Fabryka Marketingu.

Więcej informacji nt. projektu można znaleźć na stronie www.czarnapolana.pl oraz na profilu marki na Facebook’u.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

%d bloggers like this: