Ultimate magazine theme for WordPress.

Dawid Podsiadło – Małomiasteczkowa Trasa2 min read

0

Pięć miast, tylko pięć koncertów i całkiem nowa muzyka – Dawid Podsiadło znowu rusza w trasę koncertową! 

Po półtorarocznej przerwie w aktywności artystycznej Dawid Podsiadło wraca do show-biznesu. Po publikacji singla „Małomiasteczkowy” zapowiadającego trzecią płytę artysty – album, którego premierę zaplanowano na jesień 2018 r., wg deklaracji artysty będzie wypełniony muzyką do tańca.

Utwór został bardzo entuzjastycznie przyjęty przez fanów, w ciągu tygodnia osiągając ponad 3 mln wyświetleń w serwisie Youtube oraz klasyfikując się na pierwszym miejscu najczęściej odtwarzanych polskich utworów na platformie Spotify.

– Po dwóch solowych albumach gdzie przeważały wolne i refleksyjne utwory napisane w języku angielskim, dojrzałem do tego, żeby całą płytę napisać i zaśpiewać po polsku, a jednocześnie zderzyć tę prawdę w tekstach z muzyką, która poruszy do tańca i do zabawy. Tak to dziś czuję i tak wymyśliłem emocje, które chcę ludziom przekazać na tych nagraniach – wyznaje Dawid Podsiadło.

Powrotowi Dawida na scenę będzie towarzyszyć „Małomiasteczkowa” trasa koncertowa, w wyjątkowej oprawie wizualnej, do której wykonawca zdążył nas już przyzwyczaić.

Artysta odwiedzi tylko pięć miast i przewrotnie do nazwy, będą to największe miasta i aglomeracje, a koncerty odbędą się w halach widowiskowych mogących pomieścić kilkanaście tysięcy widzów.

27.10 – Katowice (Spodek),
4.11 – Wrocław (Hala Stulecia),
23.11 – Kraków (TAURON Arena Kraków),
29.11 – Gdańsk/Sopot (Ergo Arena),
8.12 – Warszawa (Torwar).

Będą to jedyne dedykowane nowemu albumowi, premierowe koncerty Dawida w tym roku. Wcześniej Artysta pojawi się z krótkimi koncertami tylko na czterech festiwalach muzycznych, zapowiadając to, co przygotowuje dla fanów na swojej jesiennej trasie.

Warto przypomnieć, że tuż przed tym, kiedy z końcem 2016 roku Dawid ogłosił przerwę od działań muzycznych (w tym koncertowania), wszystkie ogłoszone przez niego biletowane koncerty wyprzedały się błyskawicznie (ponad 45 tyś sprzedanych biletów), a w samej Warszawie Artysta zgromadził ponad 15 tyś fanów na 5 koncertach na przestrzeni jednego roku.

Strategicznym partnerem wydarzenia jest bank Credit Agricole.