Nowe ogłoszenia klubowe Live Nation! UFFIE 05.03.2023 – WARSZAWA | JESHI 13.03.2023 – WARSZAWA

UFFIE 
PO WIELU LATACH UFFIE WRACA DO POLSKI!  
05.03.2023 – WARSZAWA – Open Stage, Klub Stodoła 
BILETY W SPRZEDAŻY OD 8 LUTEGO 2023 – NA LIVENATION.PL 

 

Sprzedaż ogólna rozpocznie się 8 lutego  na LiveNation.pl o godz. 12:00 
UFFIE to projekt artystki i ikony mody prosto z Los Angeles – Anny-Catherine Hartley, dawniej pracującej z Ed Banger Records, gdzie zaznajomiła się z legendarnymi producentami francuskiej muzyki elektronicznej z wczesnych lat dwutysięcznych. W ciągu swojej kariery, osiągnęła wiele sukcesów, między innymi jej pierwszy viralowy przebój „Pop The Glock”, który został opublikowany na MySpace i wysławił artystkę podczas bloghouse’owej ery w elektronicznej muzyce tanecznej. Anne razem z francusko-elektronicznym duetem Justice nagrała „TThhEe PPaARRtTYY” – utwór, który znalazł się później na albumie nominowanym do Grammy – Cross – w 2007 roku. Jej debiutowy album Sex Dreams and Denim Jeans, został nominowany do francuskich Victoires de la Musique za Najlepszy Album Muzyki Elektronicznej w 2010 roku. Od tamtego czasu artystka pracowała z takimi gwiazdami jak: Pharrell Williams, Charli XCX, Galantis, Mr. Oizo i wiele innych.
Uffie powróciła w 2018 roku z singlem Drugs z nowej EP-ki Tokyo Love Hotel. Jako hołd w kierunku świata sztuki, w zeszłym roku współpracowała z artystą wizualnym – Jam’em Sutton’em nad marmurową rzeźbą oraz doświadczeniem A.I., wraz z towarzyszącą mu nową piosenką „Ego”. Świeżo dołączając do Toro y Moi’s Company Records, artystka przygotowuje się do całkowicie nowego etapu w jej karierze artystycznej. 
Obecnie pisze dla i razem, z takimi artystami jak: Sega Bodega, Blessed Madonna, Pink, Khalid, Greyson Chance, Misterwives, Blu DeTiger, VINCINT, Tega & Sara.


Jeshi 

Prosto z Londynu, Jeshi zawita do Warszawy już 13 marca!

Rapier odwiedzi nas po raz pierwszy.  

13.03.2023 – WARSZAWA – Klub Hybrydy

BILETY W SPRZEDAŻY W PIĄTEK 10 LUTEGO OD GODZINY 12 NA LIVENATION.PL

Przygoda Jeshi’ego w tworzeniu Universal Credit – jego poruszającego debiutowego albumu, zaczęła się od chęci przekazania jego muzyki dalej – do wyrażenia czegoś, czego jeszcze nie powiedział na swoich EP-kach, takich jak 2020’s BAD TASTE czy The Worlds Spinning Too Fast. Wynikiem jest album, który można określić jako radykalny akt empatii: zwracający uwagę na analizę społeczeństwa i próbę zlikwidowania różnic pomiędzy bogatymi a biednymi.
Universal Credit jest albumem, który na nowo zwraca uwagę na demonizację człowieczeństwa i ujawnia prawdę o uprzedzeniach: o tym, że nikt nie jest odporny od ubóstwa czy niedostatku, a także o szczęściu, które gra główną role w przeznaczeniu każdego człowieka.  “Growing up my family has been on benefits and that’s been normalised in my life,” mówi Jeshi. “I’m very aware that doesn’t make you a bad person.” To prosty przekaz, zaproszenie do podstawowej empatii. W kapitalistycznym społeczeństwie napędzanym chciwością i gniewem – mówienie o tym głośno, pomaga. Zmagania nie są przestępstwem. 
Na Universal Credit artyście udało się wyrazić głębsze przesłanie.  “I didn’t want it to be me saying ‘Look at the state of the country,’” mówi. “There’s no political messaging on there. I just wanted to take the phrase Universal Credit and make it empowering. Putting some pride into words that often have been weaponised against people. I wanted to make something that will last and that people will really connect with. I can’t do that while holding anything back.”
Napisz komentarz

Adres e-mail nie będzie opublikowany i widoczny

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.