21 listopada wystartowało wielkie święto zakupowe! Jak wynika z badania przeprowadzonego przez Empik, aż 94% badanych czeka na okazje w ramach Black Week, a połowa na pewno z nich skorzysta. Konsumenci najczęściej wskazują zakup książek (80%), planszówek (35%), zabawek (33%), a także muzyki, kosmetyków oraz elektroniki. Dużą uwagę przyciąga akcja „3 za 2” na płyty winylowe. W ramach oferty można kupić m.in. wyjątkowe albumy „Californication” Red Hot Chili Peppers oraz „Empik Winyl Collection: Zbigniew Wodecki”.
Rosnąca popularność Black Week
A ile wydadzą ci, którzy czekają na blackweekowe promocje? Ponad 45% konsumentów planuje zmieścić się w budżecie do 300 zł. Z kolei co piąty badany przeznaczy na ten cel od 300 do 500 zł. Tyle samo osób przewiduje, że wyda ponad pół tysiąca złotych.
Hity podczas tegorocznego Black Week
Klienci Empiku planują kupić przede wszystkim książki (80%). Co trzeci respondent jest zainteresowany zakupemplanszówek i zabawek. Kobiety planują częściej zakup kosmetyków (35%) i zabawek (36%), za to mężczyźni – płytmuzycznych (42%), elektroniki w tym smartfonów, laptopów czy czytników (31%) oraz gier i konsol (28%).
Empik na Black Week. Tysiące cenowych okazji
-
Californication – Red Hot Chili Peppers
-
Empik Winyl Collection: Zbigniew Wodecki – Zbigniew Wodecki
-
Empik Winyl Collection: Wesołych Świąt – Varoius Artists
*Badanie zrealizowane przez Empik w formie ankiety internetowej w dniach 7-14.11.2022 r. na grupie klientów, N=2699.