Kino Kobiet to jeden z obowiązkowych punktów repertuaru sieci Helios. Dziękiniemu seanse najświeższych propozycji filmowych odbywają się w wesołej atmosferze, a w kinach zawsze czekająatrakcje i konkursy. W ramach najbliższej odsłony cyklu, zaplanowanej na 10 lipca,zostanie wyświetlona komedia romantyczna w gwiazdorskiej obsadzie – „Zabierz mnie na Księżyc”.
Akcja rozgrywa się na tle historycznego lądowania NASA na Księżycu. Kelly Jones, specjalistka od marketingu, ma za zadanie poprawić wizerunek organizacji, aby poparcieamerykańskiego społeczeństwa dla kosmicznych podbojów wzrosło. W ramach swoich działań proponuje… sfilmowanie zapasowej wersji lądowania na Srebrnym Globie. Cole Davis to z kolei dyrektor projektu, sceptycznie nastawiony do pomysłów nowozatrudnionej Jones. Współpraca tej dwójki pełna jest wzlotów i upadków. Ponadto na ekranach pojawi się obsadapełna znanych i lubianych aktorów, takich jak: Scarlett Johansson, Channing Tatum i Woody Harrelson.
Kino Kobiet to jedyne w swoim rodzaju połączenie pokazów filmowych i dobrej zabawy. Seansom towarzyszą konkursy z nagrodami i atrakcje, dzięki którym wyjście do kina z przyjaciółkami będzie pełne humoru. Co miesiąc obowiązuje również tematyczny dress code – w lipcu sieć zaprasza do założenia stylizacji w kolorze srebra, nawiązujących do kosmicznej fabuły filmu.
Najbliższa edycja Kina Kobiet odbędzie się w środę, 10 lipca. Zgodnie z hasłem „Wcześniej kupujesz, więcej zyskujesz” Helios zachęca do zakupu biletów we wcześniejszym terminie oraz do zapoznania się ze szczególnie korzystną ofertą dla grup. Szczegóły i bilety dostępne są na stronie: www.helios.pl.
Helios S.A. to największa sieć kin w Polsce pod względem liczby obiektów. Dysponuje 54 kinami mającymi łącznie 304 ekrany i ponad 55 tysięcy miejsc. Spółka skupia swoją działalność głównie w miastach małej i średniej wielkości, ale jej kina są również obecne w największych aglomeracjach Polski, m.in. w Łodzi, Warszawie, Gdańsku, Poznaniu i Wrocławiu. Helios S.A. jest częścią Grupy Agora, jednej z największych grup medialnych w Polsce, działającej m.in. w segmencie prasy (wydawca m.in. „Gazety Wyborczej”), reklamy zewnętrznej (lider rynku – AMS), internetu (portal Gazeta.pl) oraz radia (9 stacji radiowych z portfolio Grupy Eurozet).