„Książki. Magazyn do słuchania” – cykl podcastowy Michała Nogasia już od soboty na Wyborcza.pl

9 października 2021 r. ruszył nowy cykl w ramach podcastu Wyborcza.pl „8:10” – „Książki. Magazyn do słuchania”. Złożą się na niego długie, niespieszne rozmowy Michała Nogasia z twórcami literatury, dostępne dla wszystkich internautów w serwisie i na platformach podcastowych w każdą sobotę. W pierwszym odcinku gościem Wyborcza.pl będzie Mariusz Szczygieł.
Od końca 2019 r. na Wyborcza.pl – od poniedziałku do piątku rano – pojawia się podcast „8:10”, w którym dziennikarze „Wyborczej” i Wyborcza.pl komentują najważniejsze wydarzenia w kraju i na świecie, polecają wydarzenia kulturalne oraz opowiadają o swoich tekstach. W ramach podcastu dostępny jest cykl „Jutronauci” poświęcony trendom przybliżającym nas do przyszłości i będący częścią programu „Gazety Wyborczej” pod tym samym tytułem.
Od października 2021 r. w ramach podcastu „8:10” będzie można także słuchać nowego cyklu „Książki. Magazyn do słuchania”, tym razem związanego z tytułem „Książki. Magazyn do czytania”, tworzonym przez redakcję „Wyborczej”. Gospodarzem serii podcastowej będzie Michał Nogaś, który w każdym odcinku porozmawia z autorkami, autorami, tłumaczkami, tłumaczami, ilustratorkami i ilustratorami m.in. o ich dziełach, planach i pomysłach.
Nowy odcinek cyklu „Książki. Magazyn do słuchania” będzie dostępny w każdą sobotę, co sprawi, że podcast „8:10” publikowany będzie od poniedziałku do soboty.
Odcinków serii będą mogli słuchać wszyscy internauci na Wyborcza.pl, w aplikacji „Wyborczej”, na tokfm.pl, w Spotify, Apple Podcasts, Google Podcasts i na platformie YouTube.
Wydawczynią podcastu „Książki. Magazyn do słuchania” jest Martyna Turska.
Twórcy audycji zachęcają wydawców książek do współpracy przy kolejnych odcinkach cyklu.
Oprócz tego w serwisie Wyborcza.pl dostępne są podcasty „Mistrzowie Słowa” oraz podcasty „Wysokich Obcasów”.
„Gazeta Wyborcza” jest największym opiniotwórczym dziennikiem w Polsce, którego treści dostępne są zarówno w formie papierowej, jak i cyfrowej – w serwisach internetowych Wyborcza.pl, w aplikacji mobilnej oraz w wersji na czytniki. „Gazeta Wyborcza” jest liderem procesu transformacji cyfrowej prasy w Polsce. Na koniec czerwca 2021 r. społeczność prenumeratorów cyfrowego wydania „Gazety Wyborczej” liczyła ponad 258 tys. https://wyborcza.pl/
 

„Książki. Magazyn do czytania” to dwumiesięcznik, będący fascynującym przewodnikiem po nowościach wydawniczych – zarówno w Polsce, jak i zagranicą. Zawiera recenzje, premierowe fragmenty książek oraz wywiady z pisarzami, filozofami i eseistami. Więcej informacji o magazynie znaleźć można na jego popularnych profilach: na Facebooku (ponad 50,7 tys. obserwujących), Instagramie (ponad 16,6 tys. obserwujących) oraz w cotygodniowym, popularnym Booksletterze (Wyborcza.pl/newslettery). Wyborcza.pl/książki

Napisz komentarz

Adres e-mail nie będzie opublikowany i widoczny

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.