Co by było, gdyby przypadkowa wiadomość tekstowa doprowadziła Cię do miłości twojego życia? W nowej komedii romantycznej „Miłość na nowo”, nie radząc sobie z utratą narzeczonego, Mira Ray wysyła serię romantycznych SMS-ów na jego stary numer telefonu… nie zdając sobie sprawy, że numer został przypisany nowemu właścicielowi – Robowi Burnsowi. Rob, dziennikarz, jest urzeczony szczerością pięknych smsów. Kiedy otrzymuje nowe zlecenie, napisania profilu mega-gwiazdy Céline Dion (grającej samą siebie, w swojej pierwszej roli filmowej), prosi ją o pomoc w wymyśleniu sposobu na spotkanie z Mirą… i zdobycie jej serca.
Tradycyjnie oprócz wyjątkowego filmu, na Panie czekać będzie także moc atrakcji oraz konkursów w kobiecym gronie. W związku z tym, że w filmie występuje Celine Dion, motywem przewodnim majowych seansów będą sukienki w cekiny. Dodatkowo, gadżet obowiązkowy tomikrofon!
Kino Kobiet to jedyne w swoim rodzaju połączenie pokazów filmowych, konkursów oraz świetnej zabawy w kobiecym gronie. Bilety na majowe seanse z filmem „Miłość na nowo” są dostępne w sprzedażyna stronie www.helios.pl, w kasach kin oraz w aplikacji mobilnej.
Helios S.A. to największa sieć kin w Polsce pod względem liczby obiektów. Dysponuje 54 kinami mającymi łącznie 302 ekrany i ponad 55 tysięcy miejsc. Spółka skupia swoją działalność głównie w miastach małej i średniej wielkości, ale jej kina są również obecne w największych aglomeracjach Polski, m.in. w Łodzi, Warszawie, Gdańsku, Poznaniu i Wrocławiu. Helios S.A. jest częścią Grupy Agora, jednej z największych spółek medialno-rozrywkowych w Polsce, działającej m.in. w segmencie prasy (wydawca m.in. „Gazety Wyborczej”), reklamy zewnętrznej (lider rynku – AMS), internetu (grupa Gazeta.pl) oraz radia (9 stacji radiowych z portfolio Grupy Radiowej Agory i Eurozetu).